Rubriken är det ingen som läser anyway.

Vet ni vilken härlig tidigt eftermiddag det är? (Jag var nära på att skriva morgon men sen slog det mig att andra inte går upp lika sent som jag!) Jag ligger fortfarande i sängen och det enda jag har gjort idag är att ha ätit frukost.

Nu insåg jag ett missöde från gårdagen. Något som tynger mig fruktansvärt nu när jag kom på det. Jag har kind of tappat bort min bilnyckel. He. Igen. He....
Hur jag gör nu vet jag inte. Jag hade inte tid att leta efter den igår innan gymmet eftersom det stängde halv nio så jag fick ta mammas bil. Nu när jag skulle kunna behöva min bil igen vet jag inte vart jag ska leta. Jag tittade i snön ute igår men såg ingenting, jag tittade på de gamla vanliga ställena men inte där heller. Kanske bäst ändå att skutta ur sängen och leta reda på den. Det var ju den sista av alla reservnycklar dessutom.
Lova att inte säga något till pappa bara!

P


P.s
Hittade den nu
Lättnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback