Sarah bestämmer.

Vaken, vaken, vaken!

Jag ska försöka hitta ambitionen att komma upp ur sängen snart, packa lite träningskläder så att jag kan komma iväg till gymmet. Men som sagt, det är ingenting man bara gör. Hittar ambitionen alltså.
Vid 14 ska jag träffa Maria, Sarah och Hanna eftersom Sarah har fyllt år, har haft maginfluensa och suktar efter en baugette på Med eller Utan. Såå, vänner som ställer upp gör som Sarah bestämmer.
I kväll åker jag till pappa men jag kanske ska hinna med att rida Bollta innan det, jag får se. Kommunicera lite med Sofia där.

Annars har jag inte mycket planerat i veckan. I morgon ska jag träffa Brallan, onsdag ska jag köra Martina till sin träning, torsdag ska jag på intervju och helgen är sjukt öppen. Skönt!

Nu kom en liten släng av ambition att hitta något att äta så det är bäst att jag fångar upp den.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback