"Skulle Linnea Sjöberg passa som gangster?"

Klart jag skulle, vad tror ni om mig egentligen? Någon hade också svarat på frågan "Tycker du att Linnea Sjöberg är vältränad?" och jag hade fått ett fett nej. Meeen, tar det som en sparkt i röven, i rätt riktning. Jag såg faktiskt mina axelmuskler i spegeln i dag när jag körde axelpress. Jättefina var de! : )

Martina och jag kom precis hem efter innebandyn. Hon är hemma hos sig alltså. Eller nej, hos Chrille rättare sagt. I alla fall... Solfjäderns B-lag vann denna match mot Mjölby (Sofia, MJÖLBY!) och de gjorde de med bravur. Helt jättesnyggt gjort.

Det enda jag fokuserade på under matchen var hur fruktansvärt trött jag var. Det är jag fortfarande. Men kvällen ska trots det spenderas i Kulla hos Christopher tillsammans med hans fruga Sofie och min fruga Maria. Vi ska spela spel och kanske titta på Melodifestivalen. Trevligt. Först blir det mat. Hörde någon som rev gurka förrut så jag hoppas på en riktigt smarrig tzatsiki. Mums!

Nu är det off and go. Funderade på att locka håret också. . .

P

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA såg du våra mjölbypojkar då;)

2009-02-08 @ 14:16:38
URL: http://soooofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback