Snutt och en Plutt.

Inte en tanken på sängen än så länge men ändå gäspar jag värre än någonsin. Jag tror jag får göra en revolt mot mina tonårstankar. En vuxen kvinna, som jag, som har städat hela dagen, skjutsat runt på min föråldrade pappa och som har varit på gymmet måste få sin skönhetssömn.

Tänkte bara säga att min Snutt skrev "Jag saknar dig" till mig idag. Det gjorde att hela hjärtat hoppade till och missade att slå några slag sen blev jag alldeles varm i kroppen. Jag pratar givetvis om:

   



Nu blir det nog badkaret för mig ändå, men lite back-up från Sarah. Det kanske är dags att ta tag i det, så att säga.

Sov gott alla mina 34 läsare!

P


Kommentarer
Postat av: sofie

gillar att vara en av 34!

2009-02-13 @ 17:40:30
URL: http://seaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback