Sysslar inte med det, längre.

Vet ni händelsevis hur kallt det är ute? Hur mycket kallare det blir att svischa fram i galopp mitt i skogen? Jättekallt!

Fick ett sms av Sarah att hon hade varit duktig och varit ute och gått i 1,5 timme. Då slog det mig att jag skulle till gymmet men var tvungen att äta först. Japp, idag blev det pannkakor. Idag igen. : )

Jag som ridit sen jag var fem år känner ingen som helst lust att göra det längre. Är inte det lustigt? Att jag aldrig känner suget efter att utöva det jag sysslat med hela livet? Det jag kämpat för så många gånger och alltid fått jobba i motvind för är borta? Jag måste tycka att det känns jättekonstigt.
Henke skrev:
Ska du med Moa på ridningen idag?
Jag svarade:
Jag håller inte på med de där hästarna längre. Det är över.


Sad, but true.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback