There is no going back

Nu har jag satt Sarah i arbete. Säg inte till henne bara att det är jag som får all cred och fickpengen som utlovades. Pappa ville få en låt översatt som handlade om att starta ett band så de kunde köra den på svenska på Torsö nästa gång de spelar. Jag hade inte alla hjärnceller på tallriken i kväll så jag bad kvinnan som tidigare idag skröt om att hon var kingbarn på engelska. Hon får väl skylla sig själv?
Ge mig skiten bara när någon behöver hjälp i köket. Typ det enda jag hade MVG i på grundskolan.

Nae, nu ska jag runda av här. Som två vänner språkades om förut så blev det ju en dag av den här dagen med. Tänka sig, dagarna bara flyger iväg nu för tiden. Helgerna kommer och går men veckodagarna bara rusar förbi.

I morgon hoppas jag på att någon, nämner inga namn, ringer och hör av sig för en eftertjatad fika! Hoppas någon där ute i etern känner sig sjukligt träffad. Annars ska jag bara lämna tillbaka kläderna och åka till gymmet. Men lite tid över finns det nog. : )

Nu är det sängen och boken. I natt får jag sova själv fastän att det är bäddat för två. Haha.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback