Tråkig bloggdag


Inga krafter kvar alls. Nu är jag hos mammi och hon håller på att laga korvstroganoff. Måste säga att det låter sjukt gott, mitt i prick. Lite tabolueh fanns fortfarande kvar så det ska jag mumsa i mig det också.

Nu ska jag titta på tv. Eller nått. Nypa mig i skinnet lite i hopp om att inte somna.

För er som inte vet vad tabouleh är så Libanesisk sallad som innehåller bulgur, tomater, persilja, olivolja, citron, tomat, lök och mynta. Det är supergott och ska hellst serveras med en yoghurtdressing innehållande gurka, mynta, citron och valnötter.
Frida, pirrar det lite i smaklökarna så var det just det här vi åt när vi var i Turkiet. Mumma!

P

Kommentarer
Postat av: Frida

VALNÖTTER!?:) menar du att jag åt valnötter utan att dö?:P

2009-02-09 @ 18:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback