Upp & hoppa!

Det blev en dag av den här dagen också! Se på fan.
Åkte till gymmet när jag kom till Motala, även om jag skrev att jag skulle det hade jag inga direkta planer på att faktiskt göra det. Körde underkropp och rodd idag. Det var faktiskt skönt efteråt, som alltid. På torsdag är det jag, Henke, Sofie och hennes mamma som kör spinning med Malin. Det ska bli kul och en sann upplevelse.

Efter gymmet åkte jag in till stan och träffade Sofia och Martina som "gjorde stan". En fika på Hugo, och eftersom Martina var skyldig mig pengar så blev det ju billigt och bra. Nu är jag hemma och ska snart dra på mig ridkläderna. Det känns sådär men helt klart ett måste. Antagligen kommer det kännas skitbra när jag kommer ut dit också. Träffa Gusten lite och titta på henne när hon rider.
Sen får vi se vad klockan blir. Meningen var att jag skulle träffa Malin idag ju, men det kanske får bli i morgon. Får se vad jag hinner med.
En konstpaus hemma nu i alla fall för att hinna andas i mellan. Nu iväg på nya äventyr!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback