Uppdatering.

Tjosan i trosan.

Efter att jag mötte upp Malin i sporthallen, dock tio minuter sen, och efter ett träningspass i gymmet så åkte vi hem till Lustigkullen och Malin lagade jättegod mat. Jag kan också tipsa om att ICAs egna färska pasta är på extrapris denna vecka, kanongod den med.
Sen spurtade vi vidare till Ungdomsmottagningen där det känns som man har spenderat halva dagen. Från fyra till fem satt vi och häckade i väntrummet men när alla mina små barn var klara så åkte Sofia och jag vidare till Bollen. Ett skrittpass i paddocken trots att Bollen var på tårna och stegrade och hade sig. Sen har jag tittat på Martina hela kvällen när hon har tränat.
Händelserik dag, alltså.

Nu laddar jag med en bulle inför intervjun i morgon. 09:30 ska jag vara på plats så jag har ställt klockan på 08:00, och jag minns seriöst inte senast när jag gick upp så tidigt. Kanske var det nyårsafton när Sofie och jag skulle åka till Sälen, kanske inte.

Eftersom någon som lovat ringa inte har gjort det eller tänker göra det så planerar jag i alla fall för läggdags nu. Eller kanske ska duscha av mig lite stall innan..?

Hörs i morgon!

P

P.s
I helgen ska jag ha middag. Det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback