VÅNDA!

Jag vet inte vad jag har gett mig in på. Nu har jag handlat första lasset, sen ska jag hem, kolla hur mycket som finns av allting sen måste jag åka in till Vadstena och köpa det som fattas. Bland annat dricka, kyckling och pasta. Några väsentliga delar i middagen.

Jag fattar nog inte själv. 10 fnittriga tjejer ska till mig i kväll. Jag bjöd 10 för att vara säker på att någon kom. Inte att 10 skulle komma! ; ) Nejdå, ju fler - desto trevligare.

   
         
       

Herregud. . .

Och medans jag sitter och klämmer lite på mina gigantiska armmuskel så ska jag fundera ut allt jag måste
 packa med mig härifrån. Deet är inte lite huvudbry, det inte.

P

Kommentarer
Postat av: hank.

schyssta bilder . .

2009-02-06 @ 15:18:43
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback