Godnattis

Nu är det bara Benny och jag som är vakna i huset. Det luktar brandrök i hela bottenvåningen och jag funderar starkt på att gå och lägga mig. Känns inte som kvällen leder någonvart i alla fall.



Tänkte skoja till det hela nu på kvällen med en bild på. . . Ja, på?

En bild på någon som jag saknar så himla mycket. Så himla jätte-jättemycket. Hade jag haft pengar hade jag åkt till Norge för att hälsa på henne, krama henne och visa för henne att jag faktiskt kan laga pasta med ost- och skinksås. Städat lite åt henne, kliat henne på ryggen, strukit hennes kläder. Bara för att få henne att flytta hem.

Eftersom jag inte har råd att hälsa på henne så hoppas jag att hon snart har planerat en hemresa. Då ska jag krama henne, pussa på henne och låta henne låna min bil när hon vill. Bara för att få henne att stanna kvar.

Nu ska jag sova. Känns som det är dags. Ett gympass med Malin halv 12 i morgon, bäst att vara fit for fight.

Glömde jag säga att jag saknar Tove?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback