Varför är jag så sugen på Thai-mat?

Idag är jag en riktig, riktik liten slökorv. Även om jag vaknar självmant varje timme från klockan sex på morgonen tar det enda fram till halv elva innan jag får foten ur och kravlar mig ur sängen. Men, se det från den ljusa sidan. En halvtimme tidigare än igår!

En vit lögn sa att jag skulle till gymmet nu och redan hade packat väskan, men som sagt. Det var en vit lögn. Jag tror jag åker dit om en timme eller så men har dock inte bestämt mig i fall jag ska köra gymmet eller simma idag. Det var väldigt länge sedan jag simmade och eftersom jag har träningsvärk i axlarna idag så kanske det är dags?

Annars står ungefär så här mycket på planeringen idag:



Ha det bra!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback