We can build a rocket, fly to the moon!

Efter att ha klinkat igenom de en och en halv låtarna jag kan på gitarren så funderar jag på hur jag ska göra.  Jag är hyperöm i mina muskler idag så jag tror jag bangar ett gym-pass till. Känner och har verkligen ingen lust att rida överhuvudtaget. Åka in till Motala och slänga sig i sängen känns ju sådär. Eller, varför inte?


Eller varför inte, ett pass på gymmet skulle väl inte sitta fel? Synd att man alltid ska behöva gå dit själv bara. Jag får väl ta med mina tre buddies här, i stället och tejpa upp på skidmaskinen. Då har jag någon att prata lite med i alla fall.


P
 


Kommentarer
Postat av: sofie

Man måste vara det annars skulle det inte gå. Jag kan inte bara lägga mig ner och tycka synd om mig själv även om jag ibland känner att det är det jag vill. Att folk berömmer mig gör dock att jag blir starkare och känner att jag har något att kämpa för, så tack så hemskt mycket för det! :)

2009-02-03 @ 13:11:54
URL: http://seaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback