What a beautiful morning


Vet ni att solen skiner hur vackert som hellst? Det är helt underbart väder utanför fönstret med knappt en minusgrad. Det är nu jag skulle vilja ha mina blå Salomon under fötterna med mina röda pjäxor och svischa ner för backen.
Jag läste nämligen också i tidningen till frukosten att Ombergsliden har öppnat. Dit lär jag nog inte få med min pappa och jag har ju inte råd att betala själv så det blev väl inget med det. . .



Jag ska ta tag i dagen genom att snart sätta på stereon i köket och börja plocka överallt. Det ligger tidningar, böcker, CD-skivor och hur mycket annat plock&pill överallt så det måste bort innan grovstädningen börjar. Jag känner att jag frammåt eftermiddagen kommer vara helt död. Gymmet får nog kanske stå åt sidan idag.
Frågan är bara i vilken ände av huset man börjar i när det är så himlans stort?
Åhh... Jag som ville åka skidor.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback