When a heart breaks it don't breake even.

Vet ni vilket låt?
Den påminner mig om saker, minnen och underbara människor. Jag funderar på om texten kommer från mitt hjärta eller bara för att jag är trött. Kan det vara så? Att When a heart breakes it don't breake even?

Det är nog en struntsak.

Även om jag har tränat och stått i hela dagen så känner jag mig ganska hängig och deppig nu. Det brukar bara vara så de dagar man valt bort träningen och legat på soffan hela dagen. Nu tror ni säkert att jag ljuger för er och egentligen bara har legat under täcket mest? Men nej, för träningsvärk har jag och det får jag inte från soffan i alla fall.
Jag återkommer väl lite senare när jag har mer "kött på benen", så att säga.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback