Whoopi Doopie?

Ni tror att jag har legat på soffan hela dagen men så är icke fallet. Idag har jag varit lodrätt stående nästan hela tiden, bortsett från de maskiner på gymmet man sitter i. Efter gymmet åkte jag till Sofie på Östen och köpte mig en godispåse. Inte heller denna gång var påsen tyngre än 25 kronor.

Till middag står det på menyn idag rotfrukter med fläsk, vilket jag tycker låter helskrämmande. Jag vill ha tillbaka tzatsikin, den rostade potatisen eller taboluehn. Typiskt att de alltid ska ändra matvanorna när de blivit som allra bäst!
Och det blir inte bättre när man tittar på Hell's Kitchen och de lägger fram urtjusig mat på borden.
Ni ska få ett sammandrag från vår middag senare, om den var lyckad eller ej.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback