You can't feel anything

Forever.

Idag blev det shopping på stan. Det gillade jag. Sarah fick hjälpa mig att hålla i pengarna eftersom de hade en tendes att försvinna för snabbt och på för många olika saker. Inga skor fick följa med i dag men jag väntar tills de får in världens ankelboots på Scorett, då är det jag som är där och klipper tag i dem.
Däremot blev det ett par jeansleggings (jag är precis som alla andra?) med dragkedja i svart modell från Pieces. Det blev också ett vitt linne från Gina samt en t-shirt men de ska jag gå tillbaka och byta i morgon. Den ena var för stor och den andra var för liten. Även ett par lila leggings från Lindex fick följa med mig hem.
Nu är halva lönen borta men jag har en helt ny garderob!

Efter fikan med Anna Fest och Sarah så drog jag vidare mot gymmet. Det blev ett ganska ordentligt pass faktiskt. Det var inte meningen men jag kände orken och energin bara fanns där redo att slösa med. Men nu har jag ont i näst intill hela kroppen och i morgon kommer mina lår var som två geleklumpar. Men då vet man att man har tränat!

Kvällen erbjuder inte så himla många aktiviteter men i morgon är det torsdag och Sarah och jag gjorde low five på det förut. Bara en dag kvar till fredag och hela helgen. På fredag ska jag komma i säng runt nio, vilket innebär ett hest-pass på gymmet så jag tömmer alla reserver. Sen är det upp tidigt på lördag för att städa efter alla de pund som ägnat kvällen innan åt att dansa till Scotts och Lars Kristers. Jag hoppas de håller sig i skinnet för jag pallar inte med spyor! Från sju till fyra-fem snåret har Malin beräknat att vi kommer vara där. Jag hoppas på att vi hittar många fickpengar för det där kommer nog vara det tyngsta på länge.
Kvällen lutar åt Hugo, alla vet ju att man hamnar där även om man säger att man inte ska det. Vi får se, men vi ses väl där?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback