1 dag och tre timmar sedan

Mina intentioner för kvällen var inte att bli sängliggande, eftersom sängen varit mitt hem den senaste veckan. Mina intentioner var större än så. Massivt mycket större, meeen i brist på vänner blir det nog sängen ändå.
Sofie jobbar, Hanna städar (och jobbar) och Malin ligger hemma och kurerar sig själv. Hon är inte sjuk, bara lika tudelad precis som jag.

Kan man (klart man kan, men är det normalt?) åka och köpa en stor godispåse, glass, nagellack och en tjejtidning och ha tjejkväll med sig själv? Det är ett alternativ om inte annat. Eller?

Igår åkte jag, Marrelito och Sarah till Segorp och tittade på Sofie när hon tränade. Ett terapeutiskt samtal med Christoffer senare så skojade vi till det lite med Sofie, hoppade in i bilen och rockade till Beatles och ABBA. En dusch senare så var jag på språng igen.

Min mamma kom in förut efter att ha beskurit en massa träd i trädgården. Hon dunsar ner i soffan tittar på Henke, som är djupt insjuken i bandyn på tv:n, och frågar:
-Hur går det?
Henke svarar:
- Noll - noll
Min mor analyserar, svarar:
- Till vem?

Nu går jag och... drar huvudet i väggen några gånger.

Det är jobbigt att förklara hur man känner när man inte ens vet själv.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback