Akutmottagningen

Min dag, deeeen har varit så spännande så att nu klarar jag av att leva resten av veckan enbart på grunderna av denna dag. Det är bra. Träffade Hanna och Tove på stan för en snabbfika på Hugo där vi pratade lite strunt. Sen blev det en våldsam cykelfärd hem till Hanna för att ta Kusen till Akuten då Hannas knä har bestämt sig för att jäklas lite. Det resulterade i en trasig minisk i knät och en titthålsoperation. Jag måste säga att jag är stolt att jag övertalade jäntan att åka dit, även om jag fick vara med som moraliskt stöd och chafför så var det just det enda rätta.

Nu är jag hemma igen och ska leta lite boende och jobb i Norgelandet eftersom Maria övertalade mig och Sarah att flytta dit i stället för Funäsdalen. Vi får se vad vi hittar men i morgon ska vi samlas alla tre och leta överallt, ringa massor med samtal och få in en fot i alla fall.
Snart ska jag packa väskan också så att den är klar till spinningen. I kväll blir det andra planer.

Ha't.
Puss

Kommentarer
Postat av: Hank.

jag bugar och bockar för stödet.

2009-01-08 @ 17:15:32
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback