All I ever wanted was your life.

Tidigt i säng tänkte jag men det är väl något som håller mig kvar, som vanligt.

Fick ett sms av Martina förrut som sa att hon numera kände tvång att läsa min blogg varje dag så nu har jag fått en läsare till. Det är väl fantastiskt? Hur man kan fängsla en annan människa så genom lite text på en hemsida. Jag är nästan förvånad över mig själv.


Denna låt går om och om och om och om och om på min dator nu. Jag fastnade för den och tycker den är jättefin. Lyssna på det, jag tycker verkligen ni borde göra det.

Jag är lite deppig nu känner jag. Sånt kommer ju givetvis och går hela tiden men idag slog det sig till ro här med mig i sängen straxt innan midnatt. Jag vet inte varför men det kanske bara var min tur. Idag, igen...
Nej, seriöst. Det var länge sedan jag var deppig så jag ska verkligen inte klaga. Jag har många små glädjeämnen i livet nu och ska vara glad för det. Däremot vet jag inte vad jag gör om ens två veckor, vilket gör mig ganska nojig. Allt känns så komplicerat, men trots det så är jag glad.
Jag är glad åt livet! När hörde ni mig säga det senast?

Nu är det nattinatt. I morgon är jag en friskis!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback