Åter kom vintern.

 Okej, nu är det såhär. Jag drog upp rullgaridinen för ungefär 30 minuter sedan och insåg att det snöar ute. Självisk må hända men det är ju i alla fall inte mig vädergudarna lyssnar på när de bestämmer vädret. Jag vill ha vår och sol, inte snö och blask.

Typiskt.
Och i stället för frukost blev det typ lunch, vilket inte var så smart eftersom jag nu måste vänta en bra stund innan jag kan träna. Jag får alltid håll om jag tränar snabbt inpå det att jag har ätit. Så nu sitter jag i sängen igen, men har faktiskt plockat iordning på rummet och knölat in allting i garderoben igen. Skulle behöva damma av lite här men det vet jag inte om jag orkar.

Jag kanske går ut i snön och slänger mig lite i stället. Nej, vars.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback