Att göra:

Ååååsåååvaaareeee måndag. Känns som det var måndag igår, i förrgår och i förrförrgpr. Ungefär. Det låter som det regnar ute, samt blåser så jag vet inte om jag har lust att gå utanför dörren överhuvudtaget. Vi får väl se. Jag tänkte snart dra mig upp ur sängen och kolla vad som finns att äta till frukost i vilket fall. Sen överväger jag gymmet innan det blir fullproppat med massa skolungdomar eller "jag-jobbar-8-timmar-per-dag-och-slutar-därför-16:00"-vuxna.
Annars ser veckan ganska tom ut, men ganska skönt denna gång.
Idag ska jag tydligen inte göra nåågonting. Så jag får väl ta och städa huset sen då, hade tänkt slippa det idag.
I morgon ska Hanna opereras, vilket inte jag berörs av så att det märks. Kanske ska upp till Folkets Hus då eftersom Mallan glömt bort det idag. Pratades även om en fika med Soffan på kvällen, även det ganska löst bestämt.
Onsdag åker vi VÄL till Dalarna om allt blir som hon har lösplanerat. Stannar där tills på söndag. Happy time.

Nu i alla fall så ska jag hitta något att stoppa i min lille mage. Sen blir det på med träningskläderna och åka till sporthallen.

Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback