Dagen efter är inte alltid lika bra. . .

Men hej&hå. Idag är man väl inte lika överenergisk som jag var efter utekvällen igår. På samma ställe som när jag bloggade igår ligger jag nu, alltså i sängen. Jag har lyckats klämma i mig lite frukost, börjar känna att huvudet vaknar till och skavsåren på hjärnan börjar försvinna.

Men det var skoj igår, tyckte i alla fall jag. Det var rätt dåligt med folk men det spelar liksom ingen roll när man går ut med en person som är som fem personer. Sarah och jag dansade väldigt fint, sen hittade vi Evelina och Sofia på dansgolvet som hjälpte till att skaka rumpa. Allt slutade i min egna säng, i vårt gula hus på berget så det känns toppen idag.
Jag känner att jag inte är lika rolig idag så det är nästan bättre att avsluta inlägget innan det blir för tradigt.

Däremot! Så kommer Karro och Daniel snart och lämnar Sigge-stall-byggar-bilen eftersom jag är så snäll och lovar att skjutsa Martina till Nyrk med Beatrice Pan så att hon kan träna lite. Struntar nog i att titta på Sofie när hon rider idag. Eller, jag har nog inte råd att titta på Sofie. : )

Nu dör snart datorn så nu blir det off and go.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback