Dagens planer

Gymmet var sjukt jobbigt idag och jag blir konstigt nog bara svagare och svagare på vissa muskelgrupper. Mamma och jag tävlade lite i roddmaskinen och även idag vägrade jag se mig besegrad så jag vann med tio meter.
Efter det var mamma lite. . .  sur. "Nästa gång!" sa hon, men jag lovar. Det kommer inte bli någon nästa gång.

Pratade just med Anna Fest och vi bestämde att jag skulle plocka upp henne vid halv 4 så skulle vi gå på en promenad. Jag som har gymmat och har promenadskorna på vift i Mjölby ställer upp ändå. Trots att mina ben säger att jag borde gå och lägga mig i sängen och ta det lungt resten av dagen så är jag snäll och gör sällskap.

Jag tänkte också skicka iväg ett meddelande till lilla Sarah och fråga hur hon mår nu idag, dagen till ära, eftersom hon fyller år i morgon. Hoppas inte på att Maria bangar, Sofie och Evelina räknar jag nog inte riktigt med.

Nu brinner det i knutarna, kom jag på. Eftersom jag lovade att hämta Hannas tröja hos Stina (Malins syster) så måste ja byta om nu om jag ska hinna hämta den och vara hos Anna vid halv. Sitter i leggings och t-shirt.
Skynda, skynda.


P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback