Deep inside the canyon i can hide

Hemma med halmen i träningsbagen, så att säga. Jag hade lite problem på gymmet att få maskinerna att jobba med mig - inte mot mig så det tog ett tag innan jag fick upp lite flås. När jag väl fick det höll jag ju på att stupa i stället vilket ledde till att det bara var att lägga ner allting.
Jag körde lite skidmaskin, ben med fem olika maskiner och armar med fem olika maskiner och snacka om min totala utmattningn nu.
På stretchhyllan hade man koll på Malin som simmade i bassängen som en liten smidig fisk.

Nu ska jag slänga några storka feta stekar i stekpannan och sen är det tvn hela kvällen. Tog med mig Nilecityavsnitten och har jag inte helt fel för mig så går Carlifornication i kväll. Kul!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback