Det regnar. Idag. Igen.

Åååhsåvarjag vaken igen. Ungefär exakt en timme sedan klarnade huvudet till. Nu har jag ätit frulle och funderar på var resterande delen av dagen ska ta vägen.
Funderar på att skriva en lista med saker jag ska göra i huset så man vet att man inte glömmer något. Lister, golv, våttorka och allt annat städnyttigt. Känns som jag måste plocka iordning i hallen också om jag överhuvudtaget ska komma fram med snabeldraken. Där sjönk ambitionsmätaren en hel del.

Ambitionmätaren ligger i botten för det mesta nu, men det måste bero på att jag går upp så himla sent? Ambitionsmätaren ska ju vara i topp - hela tiden - gärna jämt.
Den där ambitionsmätaren ska jag nog reklamera. . .

Jävla skitmätare.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback