Du är bra på att lyssna.

Vaknade för ganska exakt 40 minuter sedan, har bytt några ord med Sofie om bilderna hon lagt upp på ansiktsboken och sen har jag inte gjort många knop. Om det inte räknas som en riktigt ansträgning att luta sig fram och sätta på tv;n? För det har jag i alla fall gjort.

Jag gäspar fortfarande väldigt tungt, har inga planer på att gå upp inom den närmsta timmen och ska i eftermiddag pallra mig iväg till Svea-kiosken för att köpa mig en godispåse. Jag vet liksom att man behöver energi i kroppen om man ska göra något fysiskt, och eftersom jag ska på spinning i kväll kommer den sitta som handen i handsken... i kistan.

Ja, som sagt. Kommer det inte in några intressanta förslag om göromål idag så kommer jag vara fruktansvärt sängliggande. Skönt.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback