Even more of the wild and bananas

Nylandad i min egna säng, med alla mina egna sänkläder och hypertrött så ska jag snart sluta ögonen. Denna intensiva trötthet beror på endast 4 timmars sömn i natt, 5,5 timme i bil nu och en riktig baksmälla. Jag tror många får skylla sig sjävla en dag som denna, men i morgon är det verkligen jag som får skylla mig själv. Barnen är tydligen här och kommer väl vakna vid barnprogramshugget (vid 7-8 tiden) och därför även jag då de inte vet hur tysta leken fungerar, än.

Annars var min nyårsnatt rolig, väldigt konstig och för att inte säga annorlunda. Jag skulle nog inte kunna sammanfatta den tillräckligt kort just nu för att hålla ert intresse vid liv, eftersom jag inte tänker skriva vidare värst mycket om den nu. Jag kan dock säga att efter väldigt positiva nyheter från en kär vän var jag tvungen att vakna till lite och valde därför att dra tre deciliter vatten över huvudet på mig, inte för att jag ville bli blöt eftersom jag redan var det, utan just för att skakas till liv.

Nu är det i alla fall ett nytt år på gång, på söndag kommer bilderna från kameran som blev kvar hos Christopher i Sälen och i morgon ska jag åka och träna med Henke. Det var ungefär det jag hade att bjuda på eftersom mina ögon gör att allting flyter samman till en enda stor massa av konstigt kludder.
Vi hörs i morgon!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback