Flotten flyter!

Nu har jag festat till det ordentligt. Östenssons och 21 kr fattigare med en stoooooooor godispåse framför mig. Men samma visa denna gång. Jag kom på att det är bättre att äta mat än att godis, magen tycker det är en bättre deal så jag spar väl mitt godis tills i kväll.

Anna och jag var ute och gick i runda slängar ca 40 minuter. För mig brukar det ta ca 40 minuter att gå runt hela Råssnäs, men eftersom vi inte kollade klockan så noga så borde det blivit ungefär samma. Vi hade mycket att prata om och jag hade mycket att lättja som gjorde att mitt hjärta kunde släppa lite på trycket. Nu har jag rett ut vissa saker med mig själv, lagt allt i kategorier och fått allt svart på vitt. Det är lustigt att man behöver vänner för att reda ut de problemen.
Jag lockade håret jättetjusigt innan jag gick ut i kylan, väl hemma igen har jag inte en lock kvar i håret. Det här är nog bara ett bevis på att det inte blir lockar i kväll. De försvinner antagligen innan vi ens hunnit in till Hugo.

Jag tycker synd om er som ska till Magget i kväll. Ni har nog inte insett att det bara är fem liveband som ska spela under kvällen, alltså ingen riktig dansmusik. Tackar vet jag att skaka rumpan till RnB på Hugo. Taaackar vet jag Hugo.

Lite trött och lite seg men det här ska nog gå det med!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback