Friday, I'm in love.

Uppe med tuppen. Beroende på när tuppen vaknar, såklart. Men säg såhär. Jag har sovit 12,5 timmar i natt och borde vara sjukt utvilad, vilket jag tror jag är. Vaknade första gånge i natt vid 4-snåret och låg och väntade på att det skulle ljusna ute i ovetskap om att klockan inte ens var i närheten av en soluppgång. Men jag somnade sen i alla fall, sov fram tills halv 11. Och nu är jag uppe!

Idag har jag no plans at all. De få planer jag hade flöt ut i sanden när Hanna bestämt sig för att börja jobba kl. 13 i stället för 16 som hon sa först. Då försvann även en eventuell fika med henne och Evelina. Eftersom jag hade planerat att träffa Hanna så kunde jag inte rida med Martina på morgonen, vilket egentligen inte orkade heller och är glad att jag inte gjorde eftersom det snöar ute.

Så mina enda planer idag är att:
- Kanske åka till gymmet beroende på hur min kropp känns idag. Styrketräning för tredje dagen i rad och fjärde gången på en vecka kanske inte är något att föredra?
- Köpa en stooor godispåse
- Åka till Marrelito i kväll, hörde att det bjöds på mat. . .?
Moa och Ville kommer idag också så jag ska pussa ihjäl dem lite.

Fick svar igår från Vikariebanken i Vadstena. De ville att jag skulle komma in på intervju vilket jag blev sjukt glad över. Jag hoppas verkligen det ger någonting denna gång. Verkligen, verkligen! Men jag säger inte öppet vad det gäller. Ni får inte sno mitt jobb, era jävlar!

Hörs senare. Nu ska jag njuta av livet och att det är fredag, att jag har världens bästa vänner och att huset är nystädat.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback