Fullspäckad dag.

Kul att man har omtänksamma vänner som ser till att man kommer upp innan klockan slår 12 på vardagarna. Idag var det Martina som skickade sms fruktansvärt tidigt på morgonen och frågade om jag skulle rida med henne i morgon bitti. När jag svarat "Nae!" på det så fortsatte sms:en rulla in som på löpande band. Vid 10-snåret fick jag ett mms på någon slags brun gegga i en bunke men orkade inte reflektera över det. Sen ringer Sofie vid 11 och vill att jag ska komma och fika med dem eftersom de bakat muffins och kärleksmums, men tydligen hade de inget florsocker så det fick jag väldigt gärna ta med.

Men först på dagordningen står frukost, sen ska jag snabbtvätta bilen, sen blir det en dusch och så får vi se vad uret har slagit. Resväskan måste jag förpassa från hallen också. Det var ju ungefär sådär en månad sedan jag kom hem från Thailand så det kanske är dags att plocka upp det sista?

Nu är det frukost, för nu ringer mina ägg. . . Eller, ja. Ni fattar.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback