Fullt upp hela dagen.

Tio timmar senare så har jag hunnit med:
- Att åka från Stavlösa - åka tillbaka eftersom jag glömde mobiltelefonen - och åka igen
- Till stallet, mocka och fixa hos Bolta, även rida i 60 minuter. SKRITT, jag gick i en hel timme. Tokig är jag.
- Åka hem, duscha, äta
- Hämtat Malin, åkt till Folket Hus, prata med Inger (och jag fick några fler jobbtider!)
- Åka in till stan, träffa Nathalie! Köpa en t-shirt och ett bar underwears till Malins kompis
- Åka hem, äta bapelsin, åka till sporthallen
- Köra ett halvkul spinningpass
- Åka hem, äta, blogga.

Och som kronan på toppen la jag av värsta gäspen där nu. Det fick liksom avsluta allting. Jag är helt slut.
I morgon är det onsdag. Happy, happy onsdag.

Lite tv nu, och ska försöka att inte somna.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback