God natt, eller två.

Eftersom skivan vägrade fungera blev det ingen tv för min del i kväll. Däremot tänkte jag slänga mig i badkaret, guppa med låtsasfiskarna en stund och filosofera om livet lite, då jag har lite petite ångest hurvida framtiden urartar sig.

Jag ska kanske försöka komma i säng lite skapligt eftersom klockan ringer någon gång vid 6:00-6:30 i morgon, beroende på när min pappa har bestämt sig för att gå upp. Jag tänkte smyga upp hack i häl och göra frukost åt honom, eller så fixar jag det nu? Plastar in några mackor och stället det i kylen? Mycket bra idé. Så spelar jag in när jag sjunger, som jag skickar till honom på mms i morgon. Eller redan nu, så han har det när han vaknar i morgon? Helt klart ett alternativ. Ja, helt klart ett väldigt bra alternativ.

Men hur var det nu då, badkaret har jag för mig. Först ska jag koka ett ägg som jag ställer i en äggkopp, tillsammans med ett glas juice, dock inte i samma äggkopp?, en tallrik, en liten sked och en kopp (utan the). Smaaart är jag!
Sen är det adios amigos!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback