Good morning, sunshine.

Tro det eller ej men jag gick upp i morse när pappa gick upp, pekade in i kylskåpet, kramades lite men sen gick jag och la mig igen. Sofie var snabb där också och skickade iväg lite "upp&hoppa"-sms som jag ganska snart somnade ifrån.

Idag står inte så mycket på schemat. Jag ska ta en tur in till Vadstena och köpa en present till min far. Sen ska jag baka en smarrig födelsedagskaka, sen är det säkert dags för That 70's show så då ligger jag i soffan igen och slappar. Nu gäller det bara att komma ur turbanen på huvudet, föna till det, äta lite frukost och sen försöka hitta ambitionen att köra iväg till stan själv. Men det löser sig nog.
Jag ska nog hinna att dra några repor med gitarren också. Dagen är ung, och jag har PLENTY med tid.

I kväll åker jag till HanneliHannelou och våldgästar. Det ser jag fram emot! 

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback