Google, min bästa vän

Visst, nu håller jag med. Det bööörjar bli lite tråkigt och lite enformigt att ligga i sängen en hel dag, men den är skön, mjuk, varm och håller om mig. Det är bra.
Eftersom det börjar bli lite tråkigt lägger jag märket till konstiga saker:

1.



Försök förklara hur Sofia kan logga in tre gånger så att alla tre gånger syns på skärmen?

2.



Vad gör HANNA på Matchs.com:s banner?!

3.


Googlar man på SÖT-bilder så kommer Sofie upp, coolt.
Men bilden på en uppskivad mus med kiwiinnehåll är inte lika söt. Uäk?!

Det är bara sånt här man upptäcker när man har tråkigt, är trött och rastlös.

P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är överallt då trivs jag som bäst;)

2009-01-22 @ 23:08:18
URL: http://soooofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback