Got some work to do

Plenty of time, I have PLENTY of time.  Jag försöker inse själv att jag inte behöver skynda, men lite stress känner jag i kroppen. I kväll blev det alltså bio i goda vänners sällskap, halv 8 närmare bestämt, och innan dess måste jag prioritera en dusch men också att skicka in mitt CV till Funäsdalen och skriva om mitt personliga brev eftersom det inte är anpassat för 25 minusgrader, utan mer för 25 plus. Ja, men ni förstår nog inte.
Det är nog dags i alla fall.
"Jag vill börja arbeta hos er eftersom mina brinnande intresse är skidåkning, natur, fjäll och snö. Jag trivs som bäst när kinderna blir rosenröda av kylan och kroppen är påpälsad till det yttersta. När tårna fryser till is och fingrarna håller på att ramla av njuter jag i fulla drag". Varför känns det som en stor fet lögn?

Men nu i alla fall måste jag skriva ihop mitt CV, got some work to do, så en säger.

Puss


Kommentarer
Postat av: hon i 38:an

hörru Linnet, dålig uppdatering Vill ha nå kul att läsa och glöm int spinningen imorgon :) P

2009-01-07 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback