Hemma med halmen

Jag kom iväg till gymmet sen trots allt och körde styrka idag. Ben och armar+axlar. Det låter ballare att skriva det än vad det är att göra det. 16 kg på överarmarna är fan inte mycket att skryta med, alltså.
Sen åkte jag lite fel och hamnade tillslut hos Sofie på Versktan när en godispåse för 23 kr fick följa med hem. Undra om Sofie fifflade till det lite där med vågen för min påse var riktigt tung. Hon hade förövrigt fått en riktig förfrågan idag. Motala börjar ju lika Oslo nu alltså. Hör ni? MOTALA BÖRJAR LIKNA OSLO!

Aa, men nu är jag alltså hemma. Svägde förbi Gula-huset-på-berget och hämtade ridkläderna för i morgon ska jag, som det ser ut nu, rida Bollta. Sen ska jag hinna med att:
- Fylla på spolarvätska (Hög prio!)
- Lämna in mitt CV på simhallen i Vadstena
- Antagligen följa med Malin till Folkets hus
- Spinning 18:00
- Och en fika med Sofie
Så i morgon har jag roligt nog fullt upp hela dagen!

Jag har lyckats trycka i mig halva godispåsen och mår ganska illa nu. Egentligen borde jag ställa mig vid spisen och laga mig något att äta, men det får bli lite senare. Jag menar, jag gick ju inte upp förän halv ett så om jag äter vid 8-9 så dör jag ju inte?

Skål, på er. Nu ska jag fortsätta spela gitarr.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback