Hur mycket är din blogg värd?

Sofia  tipsade mig om en sida för att mäta "värdet på din blogg" , så jag gick in på sidan och lät den beräkna mitt värde. Min blogg är alltså värderad till 6345 kr. Vad nu det än innebär?

Om man tittar på mina vänners bloggar (gratisreklam!!)
Typ:

Sofie , som är värderad till 2318 kr.
Evelina, som är värderad till 1238 kr.
Linneat, som är värderad till 12487 kr. (Som slår alla rekord!)
Seaa, som är väderad till 3191 kr.
Bollenina, som är värderad till 2286 kr

Men sist, och faktiskt minst...

Hanna - It's true, life will smile for you , som fick sin blogg värderad till 384 kr.

Även om man är värd minst betyder det inte att man är sämst. ; )

P

Kommentarer
Postat av: Ang superhjälte

Hahaha jag tror det är någon i den stilen.:)

2009-01-30 @ 14:12:20
URL: http://wwwdesiiree.blogg.se/
Postat av: sarah

hur gör du för att få dessa pengar då :P ahahha????

2009-01-30 @ 15:38:34
Postat av: hank

man får tji på dirren när man är slö o ite orkar skriva på et tag eller ngra dagar tydligen. haha

2009-01-30 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback