I have plenty of money and I'm hot.

Ytterliggare en dag i 120 cm sängen har passerat med Joey, Vänner, Doctors, That 70's show, Anne på Grönkulla och Fresh Prince in Bel Air. Nu åkte Kalvens julbelysning på så det betyder att klockan är 17. Jag har inte fått speciellt mycket gjort idag, precis som de andra dagarna, mer än att jag pillat naveln lite, pratat några få ord med Sofie (vilket det har gått alldelels för lång tid för no seeing) och oroat mig för min hals. Febern har hållit sig borta så gott som idag men min hals är inte att leka med. Det blir alltid värre framåt natten (vilket är en urfånig låt..?) och jag har alltid svårare att sova. I natt vaknade jag bara en gång och sen vaknade jag nästa gång vid 10-snåret, somnade om och sov till 14. Höhö.

I morgon är jag på benen på riktigt, det lovar jag och har väl inget planerat. Jag ska ta det lugnt så att jag inte får något bakslag på flunsan och på lördag ska jag jobba. Då ska vi dessutom vara finklädda vilket jag ser fram emot. Jobba i garderoben med högklackat, wrraah!

Nu ska jag kanske ta tag lite i mitt liv, ta en dusch eller två och jag väntar fortfarande på att Sofie ska ringa igen. Vi pratade bara en liten stund förrut men jag känner att jag behöver ventilera mitt lite röriga liv nu med henne.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback