Idag är inte igår.

Good morgon, god morgon. För i min värld är det morgon. Tidig sådan.
Jag vaknade av att någon i min dröm ropade högt och häftigt på mig så jag for upp i hopp om att jag inte var ensam hemma, men se där - det var jag. Så idag har jag mycket jag ska uträtta, ensam.
Jag ska baka bullar, jag har lovat pappa att snabeldraka hela huset och tvätta bilen om det är mildväder (vilket det inte ser ut att vara, bra för mig!). Så egentligen finns det ingen anledning för mig att sitta här och hänga läpp. Nej, det är bara att sätta igång. Först ska jag äta lite frukost. Knäckemackor och juice, det var sjukt länge sedan.

P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg =)

Spana gärna in min blogg och lämna en trevlig kommentar, skulle uppskattas nu när jag ligger hemma och är sjuk :(

2009-01-20 @ 13:00:05
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback