Idag är jag uppe med tuppen!

Vad är det för fel på mig? Halv 10 ringde Malin. Halv 10 ringde även klockan. det var upp, upp, upp omedelbums. Det fanns liksom inga alternativ, även om sängen var väldigt skön i morse. Den var nästan skönare då än någon annan morgon. Hur och varför? Inte sjysst, i vilket fall.

Malin tvingade mig att ringa en himla massa samtal idag. Jag ska ringa olika skolor och assistansföretag. Det är bara det att jag har liksom aldrig gjort det innan så jag vet typ inte hur man gör. Tyvärr. Men jag ska ge det ett försök. Absolut. Fast med modet i halsen, lite. Meeen, jag är stark.

Sen måste jag fylla på spolarvätska i bilen, sätta på en ny kontrollmärke (Hurfan man nu än gör det? Pappa sa att jag skulle skrapa och klistra. Aa, men skitlätt liksom?) och sen är det stallet som gäller. Tänkte försöka komma iväg innan elva i alla fall så nu måste jag sätta igång att leta nummer på eniro. Skynda, skynda!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback