In love with a girl

Hoppas att jag snart är off and go för i kväll. Men som sagt, hörs vi inte mer i kväll så hörs vi i morgon. Precis som Marre och jag, eftersom hon ska ringa dit i morgon. Hö - hö. Vi får se hur det blir med det. Trött på att sitta hemma är jag i vilket fall.

Det är inte lätt när det är svårt och inte speciellt svårt när det är lätt. Oftast är det inte lätt när det är lätt heller, för den delen alltså. Men nog om det för det löser ändå inga problem. Inte mina i alla fall. Inte för att jag har speciellt många av dem heller, men ändå!
Äh, om en skulle ta sig i kragen och göra något vettigt (nu igen?). Det börjar bli dags känns det som.

Hörde dessutom att Nautilus var stängt i morgon, det suger ju. Jag som hade tänkt att fira med lite styrka i morgon men sedär - då slapp jag, igen. Det får nog bli en löpis eller en promenad i morgon. Onsdag blir det simning, torsdag spinning, fredag kanske vi sla fira med lite vila och sen är jag tillbaka på gymmet på lördag igen med lite styrka. (Om jag inte mot förmodan skulle vara bakis eller nått, för då går jag inte dit onödan. . .) Ja, så får det bli. Ett veckoschema skulle sitta fint.

Men ha det bra nu då, precis som jag.


P

P.s
Folk klagar på att de inte kan sova, tusan. Jag klagar på att jag inte kan vakna. Skaffa er normala problem i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback