Into the wild

Filmdags med mamma och Henke. Det som fattas är en stor fet godispåse men neeeej, eftersom det enda jag har gjort de senaste dagarna är äta - sova - äta så tror jag inte det.

Däremot så hade jag inte riktigt planerat att sitta här i kväll. Jag känner mig dock som en klubbad säl och är egentligen beredd att hoppa i säng redan så jag tror jag avstår från att hitta på något i kväll. Om inte något väldigt intressant förslag kommer upp - vilket det naturligtvis inte kommer.

Vissa människor har roligare andra, typ Evelina, som roar sig med att sitta inne på sin, som hon säger, gamla Skunk och läsa historyinlägg och hon citat: "DÖÖR, vad roligt", slut citat.

Fest i rödbäcken fredag 25

Skicka vidare /// screw



Skön tjej, det där.


Nu sattes filmen på, the Wild?, så nu är det off and go.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback