Jag har som sagt en frusen inneboende med pajat självförtroende som inte mår så bra.

The Script ylar i högtalarna och jag la ner gitarrspelet för det funkade inte i alla fall. Det var nog därför jag slutade med fiolen när jag var liten. Jag hatar inte att bara dra loss några ackord och jamma med. Jag får nog hyra Adam någon dag så jag kan jamma med honom. Adam's the greatest!
Men, i alla fall, nu när jag ändå skriver alltså.
Ringde Maria förrut och hon är på om Danmark. Så nu ska vi kolla upp boende och jobbefterfrågan i Danmark i stället. Jag ska förresten baka två satser bullar i morgon och nu håller jag på att laga mat. Där kom mycket information på samma gång, men så är det.
Kom liksom på att min pappa fyller på onsdag. Ja, då blir han äntligen 50+ och jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Jag är ju inte direkt tät och ber därför att mina julklappspengar snarast sätts in på mitt konto. Det får bli något mer symboliskt. 40 biltvättar eller så. Jobbigt...
Nu ska jag steka mina hamburgare och jobba på texten till The script.

Jag ska muntra upp både er och mig själv med den här helvrickade låten som alltid får mig på glatt humör.



 

Nu ska jag jobba på maten, som sagt.
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback