Kvällspasset

Med träsmak i lumpen-stumpen och en känsla av förkylning på gång ska jag snart gå och knyta mig. Det känns som jag behöver sova i min mjuka, varma säng innan helgen står för dörren. Inte för att jag har några planer, men anyway. Bara för att vara på säkra sidan, alltså.
Sofie slängde ur sig ett spontant förslag, som hon antagligen glömt bort redan, men som ligger och gror i sitt lilla växthus i huvudet på mig. Meen, som sagt, tiden får utvisa.

Pratar lite med Larsson och nu utbrister kvinnan:

Soofija- soover säger:
Du har snygg kropp.

Merci beaucoup.

Med det ska jag slå igen tekniken i knät och borsta tänderna lite.
Vi hörs väl i morgon, innan eller efter spinningen?

Puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men va fan du måste ju skriva att det kom från en annan och inte mig :D

2009-01-08 @ 01:43:15
URL: http://soooofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback