Läggdags.

Jag har lovat att slå en signal i kväll, vilket jag ska göra. Men först tänkte jag hoppa ner i badkaret och skrubba benen, ta det lilla lugna, läsa ett kapitell eller två i min bok och sen ta mig till sängen för att slå den lilla signalen. Allt har sin plats och sin tid. Jag har helt enkelt inte kommit dit än.
I morgon står bakning och städning på schemat, det var ju liksom som tusan. Är det plus, eller nära nollan i alla fall, så ska jag tvätta bilen också. Ska jag hinna allt detta innan det blir mörkt och That 70's show börjar får jag nog se till att komma upp i tid, vilket inte alltid är så lätt.
Mycket prat om ingenting, nu är det off and go.

PÅ ONSDAG FÅR JAG TRÄFFA SOFIE, HANNA, MARIA, ANNA, MALIN, EVELINA OCH SARAH. Anar ni min glädje?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback