Mia, Mia, du har blött igenom!

Enefterlängtat återkomst av Mia och Klara och jag ser ljust på framtiden. Mia och Klara gör att man ler och kan inte annat än skratta ibland. Hö - Hö.
Skrattar gör man också när man med två vänner filosoferar om hur, gammal, gamalt, förresten, förän, fåtölj, välkommen, välkomna och LAKAN stavas. Tror vi kom fram till hur det skulle se ut. Däremot (rätt eller fel?) kom vi inte fram till vart gränsen för svartarbete och illegal handel går. Det är något vi måste googla på till nästa träff.

Efter maten som Marrelito fixat, som förövrigt var hur god som helst, så åt vi mina brownies med grädde, glass och banan. Chipsen, likväl sverigespelet hamnade på bordet och gissa vem som ägde? Jaa, ni gissade rätt. Idag igen. Jag är king på sällskapsspel och låter mig inte åka från Varv, eller Prinsgatan, besegrad. Det skulle vara skam på torra land.

Marre satte väl ribban i kväll när Evelina ville titta på Simpsons. Då frågar hon:
- Vem är den där Homer?
Ja, vem är den där Homer? Ingen koll, inga pommes frittes på tallriken och inga hästar i stallet. Ledsamt det där. ; )

Nu ska jag titta klart på Mia och Klara.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback