Morgonstök.

Usch. Mitt rum ser ut som en jävla katastrof. Rent utsagt ett stort bombnedslag.
Jag fick väl på sätt och vis ganska brådis igår eftersom jag inte kom hem förän halv 10, inte hade gjort mig i ordning och ville vara på förfesten så snabbt som möjligt. Det innebär att alla mina IKEA-kassar med kläder nu ligger i en salig röra över hela golvet, bäddkläderna som borde ligga i smutstvättkorgen i källaren ligger i en hög precis innanför dörren, plattänger, locktänger, hårspray, borstar, necessär och hårmousse ligger i en slags konstig rebus på skänken och som kronan på toppen så ligger mina kläder jag hade på mig igår i fotänden av sängen.
Men det är ju ingen som har dött av det tidigare, och lär nog därför inte göra det nu heller, så för att fullgöra hela stökigheten så tar jag alla mina ridkläder och sprider ut över hela rummet för en skön hästskitslukt.
Cirkeln är sluten!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback