Neverneverland

Must I always be playing your fool?

Idag pratas det om att vi ska gå på bio. Sofie har dragit ihop några glada prickar så vi får se hur det blir lite. Jag ska snart hoppa in i duschen, göra mig i ordning lite och sen åka till pappa. Innan ska jag stanna på Venezia för att köpa mig en stooor pizza som jag ska mula i mig i min ensamhet, med pappa då, hos honom. Sen får vi som sagt se var kvällen bär av. Tror jag kommer vakna hos papo i morgon i alla fall. Det var väldigt länge sedan jag var där nu. Faktiskt inte sen jag kom hem från Thailand, förutom dem snabbvisit innan Sälen.

Marre ringde förrut och berättade att hon ringt Funäsdalen och de i alla fall var lite intresserad i oss. Det vi ska göra nu är att kolla upp boende och sen får vi helt enkelt se hur det blir. Vad kul det skulle bli. Jag, Marre och Sarah. Hur ska det gå?

Nu blir det duschen, phu.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback