Nita, banka, kicka, slå.

Ett nyårslöfte jag har är att snacka mindre. Det är ju förstås relativt. Snacka mindre skit, snacka mindre överhuvudtaget eller snacka mindre med folk. Jag ska i alla fall snacka mindre.

Nu ska jag slänga i mig lite mat, sen ska jag ta Bettisen till Malin eftersom hon behöver muntras upp. En stor godispåse hade inte suttit fel heller, den jag åt förrut var inte tillräckligt stor. . . Efter det ska vi i samlad trupp, jag och Malin alltså, åka och hälsa på någon för att utdela både sparkar och raka högerkrokar. Jag håller och hon slår. Det är dealen.
Förresten, förrut i Mjölby så hade jag min frukostjuice i en vattenflaska. Vattenflaskan bestämde sig för att suga sig i tungan och därmed gör det numera väldigt ont. En stor, nästan i alla fall, blåsa har poppat upp som regn från solig himmel. Ungefär. . .

Funderar också på att dra av mig min snygga mössa, som jag förövrigt har tvättat idag (ni borde kunna ana min stolthet?), och ersätta den med något kitchigare. Håret såhär på vintern har en tendens att falla rätt platt. Något måste vi göra åt det.

Hörs i kväll.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner du dig hotad .. ? ;)

2009-01-05 @ 11:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback